Останнім часом використання зрідженого газу стало більше популярним, що пояснюється в основному дешевиною газу в порівнянні з бензином. Однак в зрідженого газу як автомобільного палива є й інші переваги.
Дуже важливо те, що це більш екологічно чисте паливо, у вихлопі при роботі на газі міститься менше шкідливих речовин, у тому числі СО (майже у два рази менше).
Газ має більше високе октанове число (порядку 100 і навіть вище в залежності від сполуки). Відповідно, практично неможливі детонаційні ушкодження двигуна.
Зменшується зношування циліндро-поршнmjвої групи. По-перше при пуску холодного двигуна не утвориться плівки з бензину, що змиває змащення. По друге, газ згоряє повільніше й тиск у циліндрах наростає не так швидко - у результаті ударні навантаження на деталі двигуна менше.
Завдяки кращому сумішоутворенню газу з повітрям ,(у порівнянні з бензином) і тому, що газова суміш рівномірніше розподіляється по циліндрах - поліпшується ХХ двигуна, двигун працює м'якше й тихіше. Крім того, після пуску холодного двигуна на газі можна їхати практично одразу, не потрібно тривалого прогріву як на бензині.
Газ не розріджує моторне мастило, тому мастило можна міняти рідше, ніж при експлуатації на бензині.
Практично не утвориться нагару.
Газ у порівнянні з бензином значно чистіше, тому в карбюратор не попадає бруд.
У порівнянні з бензином, у газу є один недолік: менша теплота згоряння. Тому при роботі на газі потужність двигуна менше приблизно на 5 %. Іноді радять поставити трохи більш раннє запалювання. Однак, це спірне питання. По-перше, це доцільно робити тільки на автомобілях, що працюють на високооктановому бензині (95 і вище) - для того, щоб не доводилося ставити запалювання пізніше щораз, коли треба їхати на бензині. По-друге, існує думка (у результаті проведених досліджень), що на високих оборотах при роботі на газі навпаки запалювання повинне бути трохи більше пізнім, ніж для бензину. Тому краще зберегти регулювання, рекомендують для бензину.
Ще один недолік - місце в багажнику займає.
І останнє - на газі не можна заводитися в холодну погоду (мінус 10 і нижче). В принципі, двигун заведеться, але це знижує термін служби діафрагми редуктора. Тому краще пускати на бензині, а вже при температурі двигуна близько 40 можна перемикатися на газ.
Дуже важливо те, що це більш екологічно чисте паливо, у вихлопі при роботі на газі міститься менше шкідливих речовин, у тому числі СО (майже у два рази менше).
Газ має більше високе октанове число (порядку 100 і навіть вище в залежності від сполуки). Відповідно, практично неможливі детонаційні ушкодження двигуна.
Зменшується зношування циліндро-поршнmjвої групи. По-перше при пуску холодного двигуна не утвориться плівки з бензину, що змиває змащення. По друге, газ згоряє повільніше й тиск у циліндрах наростає не так швидко - у результаті ударні навантаження на деталі двигуна менше.
Завдяки кращому сумішоутворенню газу з повітрям ,(у порівнянні з бензином) і тому, що газова суміш рівномірніше розподіляється по циліндрах - поліпшується ХХ двигуна, двигун працює м'якше й тихіше. Крім того, після пуску холодного двигуна на газі можна їхати практично одразу, не потрібно тривалого прогріву як на бензині.
Газ не розріджує моторне мастило, тому мастило можна міняти рідше, ніж при експлуатації на бензині.
Практично не утвориться нагару.
Газ у порівнянні з бензином значно чистіше, тому в карбюратор не попадає бруд.
У порівнянні з бензином, у газу є один недолік: менша теплота згоряння. Тому при роботі на газі потужність двигуна менше приблизно на 5 %. Іноді радять поставити трохи більш раннє запалювання. Однак, це спірне питання. По-перше, це доцільно робити тільки на автомобілях, що працюють на високооктановому бензині (95 і вище) - для того, щоб не доводилося ставити запалювання пізніше щораз, коли треба їхати на бензині. По-друге, існує думка (у результаті проведених досліджень), що на високих оборотах при роботі на газі навпаки запалювання повинне бути трохи більше пізнім, ніж для бензину. Тому краще зберегти регулювання, рекомендують для бензину.
Ще один недолік - місце в багажнику займає.
І останнє - на газі не можна заводитися в холодну погоду (мінус 10 і нижче). В принципі, двигун заведеться, але це знижує термін служби діафрагми редуктора. Тому краще пускати на бензині, а вже при температурі двигуна близько 40 можна перемикатися на газ.